March 10, 2013

အဘုိး က်န္းမာပါေစ

(ညီမေလး နန္းလြင္  အဘိုုး ကခ်င္ဒူဝါႀကီး နွင့္ အျမန္ျပန္ ေတြ ့ရပါေစ  လိုု ့ဆုုေတာင္းေပးရင္း....)


နန္းလြင္
ဒီဇင္ဘာ ၂၀၊ ၂၀၁၂  


က်မတုိ႕ မိသားစုအေၾကာင္းေျပာရင္ ရွင္းရတာေတြမ်ား လိ္မ္႕မယ္။
က်မ မွတ္မိသေလာက္ ေဖေဖရဲ႕ အေဖ က်မရဲ႕ အဘုိး ကခ်င္ဒူ၀ါၾကီးကေနစရလိမ္႕မယ္ထင္တယ္။
 အဘုိး က က်မတုိ႕ အဘြားျဖစ္လာမယ္႕ ရွမ္းအမ်ဳိးသမီးကုိ သိႏီၵ မွာေတြ႕ျပီး လက္ထပ္တယ္။

ေဖေဖအပါအ၀င္ ေမာင္ႏွမ ရွစ္ေယာက္ေမြးတယ္။ ေဖေဖက ငါးေယာက္ေျမာက္။
အဖုိး ဘာလုိ႕ ရွမ္းအမ်ဳိးသမီးကုိယူခဲ႕လုိ႕က်မ ခဏခဏ စဥ္းစားတယ္ ။ ေနာက္က်မ သိႏီၵေရာက္မွသိတယ္ အဲဒီက ရွမ္းမေတြက သိပ္လွတာကုိး အဲဒီေခတ္က ကခ်င္ဒူ၀ါၾကီးေတြကုိရွမ္းမ ေခ်ာေခ်ာေလးေတြ ဆက္သေလ႕ရွိတယ္လို႕လည္းစာေတြမွွာဖတ္ရတယ္။  အဖုိးက အဘြားရွမ္း အမ်ဳိးသမီး ကုိယူခဲ႕လုိ႕ ေဖေဖတုိ႕ ေမာင္ႏွမထဲမွာ ဘာသာႏွစ္မ်ဳိးကြဲတယ္။ အဘြားလုိမ်ဳိး ဗုဒၵဘာသာကုိးကြယ္တာရွိသလုိ အဘုိးကုိးကြယ္တဲ႕ ႏွစ္ျခင္းခရစ္ယာန္ ဘာသာကုိလည္း ကုိးကြယ္ၾကတာရွိတယ္။


 အဖုိးကုိဒီေနရာမွာ တစ္ခုခ်ီးက်ဴးခ်င္တာ အဘြားကုိသူ႕ဘာသာထဲကုိ အတင္းဇြတ္ဆြဲ မသြင္းဘူး။ သားသမီးေတြကုိ လည္း ႏွစ္သက္ရာ ကုိးကြယ္ခြင္႕ေပးထားတယ္။ အဘုိးက ေဆြစဥ္မ်ဳိးဆက္ ရြာသူၾကီးလုပ္ ခဲ႕တာတဲ႕. အဘုိးေနတဲ႕ေတာင္ေပၚကုိ က်မ တစ္ခါမွမေရာက္ဖူးေတာ႕ သူဘယ္လုိအုပ္ခ်ဳပ္လဲ ဆုိတာေတာ႕မသိဘူး။
အဘုိးေနတဲ႕ ေတာင္ေပၚမွာ ဘုိးဘြားအုတ္ဂူေတြရွိျပီး ႏွစ္စဥ္ ေဖေဖတုိ႕ ေမာင္ႏွမေတြ စုျပီး ဆုံ ၾကျပီး ကန္ေတာ႕ပြဲေတြလုပ္တယ္။ က်မတုိ႕ေဆြမ်ဳိးထဲက ဘယ္သူကြယ္လြန္ ပါေစ အဲဒီ ဘုိးဘြား သခ်ဳိင္းမွာ ေက်ာက္ တုိင္ေလး အဘုိးက စုိက္ေပးတယ္လုိ႕ ေဖေဖက က်မကုိေျပာျပေလ႕ရွိတယ္။

ေဖေဖ ဆယ္တန္းေအာင္ေတာ႕ရန္ကုန္ တကၠသုိလ္ကုိေရာက္တယ္ ဥပေဒတတ္တယ္။ အဲဒီမွာ ေမေမနဲ႕ေတြ႕တယ္။ ေဖေဖ နဲ႕ေမေမ လက္ထပ္မယ္ဆုိေတာ႕ အဖုိးက အၾကီးအက်ယ္ ကန္႕ကြက္တယ္။ ျမန္မာမုိ႕လုိ႕ မယူရဘူးတဲ႕။

ေဖေဖက လည္း သတိၱရွိတယ္။ ေမေမကုိခုိးေျပးျပီးလက္ထပ္လုိက္တယ္။ အဖုိးက အဲဒီမွာ အရမ္းကုိစိတ္ဆုိးျပီး ေဖေဖကုိ အိမ္ အရိပ္ေတာင္ နင္းခြင္႕ မေပးဘူး။ေဖေဖကလည္း ေခါင္းမာတယ္။ သူ႕အမ်ဳိးေတြကုိ ခ်စ္တယ္။ အဖုိးေၾကာင္႕ ေတာင္ေပၚကုိ လုံး၀ ျပန္မသြားဘူး။ ကားေမာင္းျပီး သူ႕ပုိက္ဆံသူရွာတယ္။ မိန္းမကုိရွာေကၽႊးသလုိ တဖက္က လည္းမာစတာ တန္းကုိဆက္တတ္တယ္။

အဖုိးက ေဖေဖေက်ာင္းတတ္ ေတာ႕ ဆန္နီကားေလး ၀ယ္ေပးထားတယ္။ ေမေမ နဲ႕ယူေတာ႕ အဲဒီကားကုိျပန္သိမ္းသြားတယ္။ ကုိယ္ပုိင္ကားနဲ႕ ေက်ာင္းတတ္ရတဲ႕ေဖေဖမွာ သူမ်ား ကား အငွားေမာင္းရတဲ႕ ဘ၀ကုိေရာက္ရတယ္။

ေဖေဖ မာစတာတန္းတတ္ေနတုန္း က်မကုိ ေမြးတယ္။ ေဖေဖကုိ စိတ္နာ ပါတယ္ဆုိျပီး ပစ္ထားခဲ႕တဲ႕ အဖုိးက ရန္ကုန္ကုိ ေရာက္လာတယ္။ တရားေဟာဆရာေတြေခၚျပီး ခပ္တည္တည္ပဲ ဗုဒၵဘာသာ ကုိးကြယ္တဲ႕ ေဖေဖ ေယာက္ခမ ( က်မအေမ ဘက္က အဘြား) အိမ္မွာဆုေတာင္း ပြဲလုပ္တယ္။
က်မကုိ နာမည္ေပးကင္ပြန္းတပ္ပြဲလုပ္ေပးတယ္။ က်မကုိ သူ႕ေပးတဲ႕နာမည္က ဇက္တီခြန္ေနာ တဲ႕ စာအိတ္ထဲမွာ က်မနာမည္ေလးေရးျပီးထည္႕ေပးတာ  ဆယ္တန္းေရာက္ေတာ႕အဲဒီစာအိတ္ေလးကုိ သိမ္းထားတဲ႕ ေသတၱာထဲမွာျပန္ေတြြ႕တယ္။

ေမေမကေတာ႕ ေဖေဖ အမ်ဳိးေတြကုိစိတ္နာတယ္ သူတုိ႕ကုိပစ္ထားတယ္ ေဖေဖဘက္က ေထာက္ပံ႕ေငြကုိတစ္က်ပ္ေတာင္ မယူဘူး က်မ ေဒၚေလးတုိ႕ဦးေလးတုိ႕မ်ား လာေတြ႕လုိ႕ မုန္႕ဖုိးမ်ားေပးသြား ရင္ အတင္းျပန္လုိက္ေပးခုိင္းတတ္တာ။ေမေမကုိ အဖုိးက သေဘာက်ပုံမရေပမယ္႕ က်မေမြး တဲ႕ အတြက္ ရန္ကုန္ကုိတစ္ေခါက္လာတယ္။

တစ္ခါတေလ က်မ အဖုိးကုိ စိတ္တုိတယ္။ သူတုိ႕ အဲလုိ ခြဲျခားလုိ႕ က်မတုိ႕သူတုိ႕ဆက္ဆံမွဳ ေ၀းရတာ ရင္ဘတ္ခ်င္းေႏြးေထြးသင္႕သေလာက္ မေႏြးေထြးတာလုိ႕က်မက ထင္တယ္။
ေနာက္ပုိင္း အငယ္မေလးကိုေမြးျပီးေတာ႕ေဖေဖက တကၠသုိလ္ ကဆရာျဖစ္လာတယ္။ ကခ်င္ ျပည္နယ္မွာတာ၀န္က်တယ္။ အဲဒီမွာေဖေဖ အမ်ဳိိးေတြခ်ည္းပဲ။ ေဖေဖ အတြက္ေတာ႕တကယ္ကုိ ကံေကာင္းတာေပါ႔။ အမ်ဳိးေတြနဲ႕ျပန္ေတြ႕ ေကာက္သစ္စားပြဲ ေတြ ကုိသြား၊ ဘုရားေက်ာင္း လည္းတတ္ ေဖေဖရဲ႕ ညီလတ္ က်မ ဦးေလးနဲ႕လည္းျပန္ေတြ႕ရတယ္။

က်မက အမွတ္တရ အျဖစ္ဆုံး အခ်ိန္ကုိလည္းျမစ္ၾကီးနားမွာပဲ ကုန္ဆုံးခဲ႕တယ္။ က်မ အသက္ ၁၆ႏွစ္ အထိ က်မရဲ႕စိတ္ၾကီးလွစြာေသာ ကခ်င္ဒူ၀ါၾကီး အဖုိးနဲ႕ရွမ္း အမ်ဳိးသမီး အဘြားကုိတစ္ၾကီမ္ပဲျမင္ဖူးတယ္။
သူတုိ႕ ေဖေဖဆီေတာ႕စာေရးတယ္လုိ႕က်မၾကားတယ္။

က်မက အဖုိးကုိ ေတြ႕ရင္ရန္ေတြ႕ခ်င္တယ္။ အဘုိးက်ေတာ႕ကခ်င္ လူမ်ဳိိးအခ်င္းခ်င္း ကုိမယူပဲ ကုိယ္ၾကဳိက္တဲ႕ ရွမ္း အမ်ဳိးသမီးကုိယူခဲ႕တာေလလုိ႕။တစ္ခါမွလည္း အဖုိးကုိရန္ေတြ႕ခြင္႕ မရခဲ႕ဘူး။

ေဖေဖ ဆုိရင္ ဘုိးဘြားအုတ္ဂူေတြ ကန္ေတာ႕ပြဲကုိ တစ္ႏွစ္မွ မျပန္ျဖစ္ဘူး တစ္ႏွစ္ျပန္မယ္လုပ္လုိက္ မျပန္ျဖစ္လုိက္ နဲ႕ ေဖေဖဆုံးသြားမွာပဲ အဲဒီေနရာကုိ ေဖေဖရဲ႕ မွတ္တုိင္ေလး ေရာက္ေတာ႕တယ္။

ေဖေဖက ၾကဳံတုိင္း ေတာင္ေပၚမွာေနခဲ႕တာေတြ အဘုိးအေၾကာင္းေတြကုိေျပာျပတယ္။ ေဖေဖက ဌာနမွဴးျဖစ္လာေတာ႕  သူ႕အမ်ဴိးေတြကုိ အိမ္မွာေခၚထားျပီးေက်ာင္းထားေပးတယ္။ က်မတုိ႕အိမ္မွာ ေဖေဖတူမ ေတြတူေတြလာေနတယ္ ။ေမေမကဘာမွမေျပာရွာပါဘူး။
က်မ အသက္ဆယ္ေလးႏွစ္ အထိျမစ္ၾကီးနားမွာႏွစ္စဥ္သြားရတဲ႕ ေကာက္သစ္စားပြဲေတြကုိ မေမ႕ဘူး။ ထမင္းခပ္စီးစီးနဲ႕ငရုတ္သီးေထာင္း ၀က္သားနဲ႕ဟင္းနဲ႕ေကၽႊးတာ။
၀ုိင္းေမာ္က ေကာက္သစ္စားပြဲကုိ ေဖေဖက ႏွစ္စဥ္ေခၚသြားေလ႕ရွိတယ္။

ကခ်င္ အမ်ဳိးေတြက အားလုံးေဆြမ်ိဳးပတ္ေတာ္ေနတာေလ။ က်မကေလးတုန္းက ေဖေဖတပည္႕တစ္ေယာက္ က ေဖေဖကုိေယာက္ ခမၾကီးလုိပဲေခၚတယ္။ က်မက စိတ္ေတြတုိတာ ေဖေဖက ဘာလုိ႕စိတ္မဆုိးလဲ မသိဘူးလုိ႕ ေမးေတာ႕မွ ေဖေဖက ေျပာျပတယ္ ကခ်င္လုိဆုိရင္ သူက ေဖေဖကုိေယာက္ ခမေတာ္ရတဲ႕ အမ်ဳိးတဲ႕။ အဲဒီေတာ႕မွပဲက်မ နားလည္ေတာ႕တယ္။

ေဖေဖက ကခ်င္ စကားေရာ ရွမ္းစကားေရာတတ္တယ္။က်မ ႏွစ္ခုစလုံးကုိ နဲနဲပဲနားလည္တယ္။ ေျပာလည္းမေျပာတတ္ဘူး။ေဖေဖ သင္ေပမယ္႕ က်မ ဘက္က ေလ႕လာမွဳအားနည္းတာလဲပါတယ္။

ေမေမကေတာ႕ ေဖေဖ အမ်ဳိးေတြနဲ႕ အဆင္ေျပတဲ႕က်မကုိစိတ္ပူတယ္။ သူတုိ႔ပဲပစ္ထားတယ္ အခုမွျပန္ေခၚတယ္ ပတ္သတ္စရာမလုိဘူးလို႕ေတြးတယ္။
က်မကေတာ႕ ဖေအ ခ်စ္ဆုိေတာ႕ ေဖေဖ ေနာက္ အကုန္လုိက္တာ။ ရန္ျဖစ္ရင္ေတာ႕ ေဖေဖဘက္ပါတယ္။ ေမေမ ဘက္ကုိ မပါတတ္ဘူး။စိတ္ဆုိးလုိ႕ ေဖေဖက အိမ္မွာမေနဘူးေျပာရင္ က်မက ပါ က်မ အထုတ္ေလးျပင္ျပီး ေဖေဖေနာက္လုိက္ဖုိ႕လုပ္တာ။က်မငယ္ငယ္က အဲလုိ ခဏခဏလုပ္လုိ႕ က်မကုိ အမ်ဳးိေတြက အရမ္းစတယ္။
က်မ ေမေမက ျမစ္ၾကီးနားမွာပဲ ဆုံးတယ္။ ႏွလုံးေရာဂါေၾကာင္႕ ခဏခဏ ေမ႕လဲတတ္တဲ႕ ေမေမကုိ က်မတုိ႕ ျပဳစုတာေနာက္က်သြားတာလဲပါတယ္။ ကေလးမယူသင္႕တဲ႕ ေမေမက က်မတုိ႕ႏွစ္ေယာက္ ကုိေမြးခဲ႕တာ လဲပါတယ္။

ေဖေဖ ဘုရားေက်ာင္းကျပန္လာျပီး ထမင္းစာခါနီး မွာေမေမဆုံးတယ္။ ခရစ္စမတ္ေန႕လည္းျဖစ္တယ္။ ခရစ္စမတ္ေန႕ဟာ က်မတုိ႕မိသားစု အတြက္ တသက္တာ မေမ႕စရာေန႕ျဖစ္သြားတယ္။

ေနာက္ႏွစ္ႏွစ္ၾကာလုိ႕ ေဖေဖဆုံးေတာ႕ အဖုိးေရာ အဘြားပါ ေရာက္လာတယ္။ အဖုိးက်မကုိ ေခၚျပီးခရစ္ယာန္ စာသင္ေက်ာင္းမွာတတ္ေစခ်င္တယ္။ က်မ အဖုိးနဲ႕မလုိက္ခ်င္ဘူး။ အရင္ကပစ္ထားတယ္။ အခုမွလာေခၚတယ္ဆုိျပီး အဖုိးကုိစိ္တ္ဆုိးတယ္။ ္။ေနာက္အေၾကာင္းတစ္ခုက က်မဦးေလးကေျပာတယ္ အဖုိးက ေဖေဖရွိတုန္းကေျပာခဲ႕တယ္တဲ႕။က်မ ကုိ သူသေဘာက်တဲ႕ကခ်င္ အမ်ဳိးသားနဲ႕ပဲေပးစားမယ္တဲ႕။ က်မ သူနဲ႕လိုက္သြားရင္ဘုမသိ ဘမသိ ေယာက္က်ားယူလုိက္ရမွွာလဲစုိးတယ္။ အဘြားက က်မကုိ ဖက္ျပီးငုိတယ မိသားစုထဲကေျမးၾကီးျဖစ္လုိ႕ အတူတူေနခ်င္ေၾကာင္းေျပာတယ္။

က်မ အရမ္းစိတ္မာခဲ႕တယ္။ ကုိယ္႕လမ္းကုိယ္ေလ်ာက္ဖုိ႕ဆုံးျဖတ္ခဲ႕တယ္။ ေျပာလုိ႕မရတဲ႕ အဆုံး အဖုိးကက်မ တုိ႕ ညီမကုိေရႊနားကပ္ ေလးတစ္ရံစီေပးတယ္။ အမ်ဳိးဆုိတာဒီ ေရႊလုိပဲ ဘယ္ေလာက္ အရည္က်ဳိလုိက္ တန္ဖုိးက်မသြားဘူး။ ဘယ္ေတာ႕ မပ်က္ဘူးတဲ႕အဓိပာယ္ နဲ႔ေပးတယ္လုိ႕ေျပာတယ္။

က်မ ကုိကတိတစ္ခုေတာင္းတယ္ အမ်ဳိးေတြကုိ မေမ႕ဖုိ႕။ က်မ ဟာ ေဖေဖနဲ႕ အရမ္းတူတာေၾကာင္႕ သူပုိုျပီးခ်စ္ရေၾကာင္းေျပာတယ္။
အဖုိးနဲ႕ အဘြားက သိပ္ အသက္ၾကီးျပီ။ အဖုိးက ေတာင္ေပၚမွွာေနေတာ႕ အရမ္းက်န္းမာတယ္ ။ သူ႕အသက္ ၇၄ႏွစ္ ဆုိတာကုိ ဘယ္လုိေျပာေျပာယုံစရာကုိမရွိတာ။
အဖုိးက ေဖေဖရဲ႕ က်န္ရစ္တဲ႕ ပစၥည္းေလးေတြကုိ က်မဆီကေတာင္းတယ္။ သူတုိ႕ေဖေဖ ရဲ႕မွတ္တုိင္မွာ ဘုိးဘြား အုတ္ဂူမွာစုိက္ထူတယ္လုိ႕က်မကုိ အေၾကာင္းၾကားတယ္။ ဘုိးဘြားကန္ေတာ႕ပြဲကုိက်မ ကုိ လာေစခ်င္တယ္။

က်မ တကၠသုိလ္တတ္ေတာ႕ အဖုိး မႏၱေလးကိုလုိက္လာတယ္။တျခားေဆြမ်ဳိးအိမ္မွာေနရတဲ႕က်မ အဆင္ေျပရဲ႕လား လာၾကည္႕တယ္။ အဖုိးကပုိ္က္ဆံထုတ္ေပးေတာ႕ က်မ ေပခံျပီးလုံး ၀မယူခဲ႕ဘူး။က်မ ေမေမလုိပဲ အဖုိးကုိမသိစိတ္က နာေနထင္တယ္။

က်မ အဖုိးကုိေျပာလုိက္တယ္ ခဏခဏ မလာလည္းရတယ္လုိ႕ အဲဒီီ အခ်ိန္က အဖုိးကလည္း သိပ္ေနမေကာင္းဘူး။အဲဒီ အခ်ိ္န္ကစျပီး အဘုိးက်မ ဆီမလာေတာ႕ဘူး။
က်မေနာက္ဆုံးႏွစ္ေျဖျပီး ခ်ိန္က်ေတာ႕ UFL ဆက္တတ္ခ်င္တယ္။ဘြဲ႕ လြန္ဆုိေတာ႕ပုိက္ဆံ အရမ္းကုန္မယ္။ က်မ ေဖေဖ ညီမ ေဒၚေလး က က်မဆီကုိေရာက္လာတယ္။ ေဖေဖရွိတည္းက အိမ္ အ၀င္အထြက္ရွိတယ္ ေမေမနဲ႕ ညီမလုိသိပ္ခ်စ္တယ္။

က်မျဖစ္ခ်င္တာေျပာေတာ႕ေဒၚေလးကသူေပးမယ္ေျပာတယ္။ အဲဒီတည္းက လစဥ္ က်မဆီကုိ ဘဏ္ကေနေငြ လြဲေတြအျမဲလာတယ္။ က်မ UFLမွာ  ျပီးတဲ႕ အထိလာတယ္။ ေနာက္ပုိင္းမွ က်မသိရတာ အဲဒီပုိက္ဆံ ေတြက အဖုိးက ေပးေနခဲ႕တာ။ အဖုိးကတုိက္ရုိ္က္ေပးရင္ က်မက မယူမွာဆုိးလုိ႕ ေဒၚေလးက တဆင္႕ ေပးခဲ႕တာတဲ႕။
အဲလုိသိရေတာ႕က်မစိတ္မေကာင္းဘူး။ ကခ်င္ျပည္နယ္မွာစစ္ပြဲေတြျပန္ျဖစ္ေတာ႕ အဖုိးတုိ႕ကုိစိတ္ပူမိတယ္။ အလုပ္ တဖက္နဲ႕ဆုိေတာ႕ က်မ မေမးျဖစ္ဘူး။ အဖုိးက်န္းမာေရးကုိလည္း က်မ မေမးျဖစ္ဘူး။

ဒီႏွစ္က်မ လုိင္ဇာသြားေတာ႕ မူဆယ္ကုိျဖတ္ရတယ္။ အဖုိးကမူဆယ္က ေတာင္ေပၚမွာ ေျပာင္းေနတယ္လုိ႕ၾကားတယ္။ က်မေတြ႕ခ်င္တယ္။ ဒါေပမယ္႕ အလုပ္တဖက္ နဲ႕ဆုိေတာ႕ မသြားျဖစ္ဘူး။က်မစိတ္ ထဲမွာအဖုိးကုိ ေမေမေၾကာင္႕ အခဲမေက်တာေတြရွိေနေသးတယ္။
ေဒၚေလးကုိဖုန္းဆက္လုိက္ေတာ႕ က်မကုိအဖုိးကေတြ႕ခ်င္ေၾကာင္း အရင္လုိ သိပ္ ခရီးမသြားႏုိင္ပဲေတာင္ေပၚမွာပဲေနေၾကာင္း၊ အဘြားကက်န္းမာေရးသိပ္အေကာင္းၾကီးမဟုတ္ေၾကာင္း က်မကုိေျပာတယ္။

ေဒၚေလးကုိ အဘုိးကိုေျပာလုိက္ပုံရတယ္။ အဘုိးကက်မကုိ ဒီႏွစ္ထဲမွာေတာင္ေပၚကုိျဖစ္ေအာင္ လာဖုိ႕ေျပာေၾကာင္း ဒုကၡသည္စခန္းေတြကုိသြားလုိ႕သူ ေက်နပ္ေၾကာင္း စကားပါးလုိက္တယ္။

ဆရာ၀န္ ေတြျဖစ္တဲ႕ က်မေဒၚေလး နဲ႕ဦးေလးကေတာ႕ ကခ်င္ဒုကၡသည္ စခန္းေတြမွာ လုပ္အားေပး သြားလုပ္ေနတာ ဦးေလးဆိုရင္လုံး၀ အိမ္ကုိ မျပန္ျဖစ္ဘူးတဲ႕။ အျပင္မွွာဦးေလးကုိေတြ႕ရင္ က်မ မွတ္မိ မွာမဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမယ္႕ ဦးေလးက ေဖေဖနဲ႕ သိပ္တူတယ္။က်မဒုကၡသည္ စခန္းအခ်ဳိ႕ကုိ ေရာက္လုိ႕ ဇက္တန္းအမ်ဳိးနဲ႕ ဆရာ၀န္ေတြမ်ားရွိလားလုိ႕ က်ိတ္ရွာမိေသးတယ္။ေနာက္မွသိရတာ ဦးေလးက ဗန္းေမာ္မွာတဲ႕။

က်မ အခုေတြးေနမိတာ အဖုိး အသက္ရွင္ေနတုန္း သြားေတြ႕ရမယ္။ သူဆီကက်မတုိ႕ အမ်ဳိး ရဲ႕ အစဥ္အလာေတြ ကုိသင္ယူရမယ္ ။နားေထာင္ရမယ္။ေလ႕လာရမယ္။ လက္ဆင္႕ကမ္းရမယ္။အဖုိးကုိ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာရမယ္ေပါ႔။ေနာက္လာမယ္႕ႏွစ္မွာေတာ႕ က်မ အဖုိးဆီကုိေရာက္ေအာင္ သြားမယ္။ဒီႏွစ္ခရစ္ မတ္သာ က်မ အဖုိးဆီေရာက္ေအာင္ သြားခဲ႕ရင္ သူသိပ္ေပ်ာ္မွာပဲလုိ႕က်မယုံတယ္။

က်မ ဆုေတာင္းတယ္။

မ်ဳိးခ်စ္ စိတ္ဓာတ္ သိပ္ျပင္းတဲ႕ ေခါင္းမာတဲ႕က်မနဲ႕တူတဲဲ႕ အဖုိး
က်န္းမာပါေစ။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။


(စာမူကိုု ေဖာ္ျပဳအသုုံးခြင့္ျပဳသည့္ နန္းလြင္ ကိုု ေက်းဂ်ဴးကမၻာဆုုိင္ လိုု ့ေျပာလုုိပါတယ္)

No comments:

Post a Comment